Užitočné články

Prosíme, prečítajte si.

Servis počítačov, notebookov a výpočtovej techniky

  • Ak nám najskôr chcete zavolať s popisom problému počítača, je to úplne relevantné. Budeme sa Vám snažiť odpovedať s návrhom čo najlepšieho riešenia poruchy. Odporúčame pripraviť si popis poruchy dopredu, opísať čo predchádzalo poruche, chovanie a podobne. Ak sa týmto nechcete zaoberať, diagnostiku poruchy nechajte na nás :-).
  • Nie sme veštci ani diaľková poradňa pre samoukov. Prosím, nevolajte nám, ani nepíšte s tým, ako máte opravovať pokazený ventilátor v počítači, ako najlepšie vymeniť displej na mobile, ani ako sa kódujú WWW stránky. Je to strata času ako pre nás, tak aj pre Vás. Tak ako Vám automechanik neopraví motor cez telefón, tak Vám ani my neopravíme výpočtovú techniku na diaľku !

Chcem eShop, čo by som mal o tom vedieť ?

  • Majte jasnú predstavu.
  • Urobte si prieskum konkurencie.
  • Dobre si premyslite, čo všetko má Váš budúci eShop obsahovať
  • Vymyslite si vhodný názov domény
  • Majte aspoň odhad počtu produktov a kategórií
  • Pripravte si texty, popisy produktov, popisy kategórií a podobne
  • Pripravte si marketingovú stratégiu

Oprava elektroniky

  • Vždy Vám po diagnostike oznámime, či oprava, ktorú pre sfunkčnenie je potrebné vykonať je rentabilná.

Realizácia vs správa

  • Medzi týmito slovami je rozdiel. Je jedno, či sa jedná o správu sietí alebo správu webov či eShopov.
  • Akékoľvek úpravy, dorábky, inštalácie, odstránenia, zásahy do odovzdaného projektu sú spoplatnené podľa platného cenníka.
  • Pokiaľ viete, že Vaše riešenie vyžaduje pravidelnú pozornosť, vyberte si správu siete / webu. Tá je paušálne spoplatnená podľa požiadaviek.

Konzultácie

  • Slúžia na prehĺbenie znalostí a komplexný pohľad na riešenie Vášho problému
  • Vždy sa na ňu pripravte aj Vy. Premyslite si, čo sa chcete pýtať. Je zbytočné zabíjať čas.
  • Robte si poznámky, zaznamenávajte si dôležité veci, odneste si pointu toho, čo bolo na konzultácii prebrané.